نوشته شده توسط : محسن

معرفی و روش استفاده از کاندوم مردانه و زنانه +تصاویر

معرفی و روش استفاده از کاندوم مردانه و زنانه +تصاویر

زناشویی :یکی از مسائل مهم زناشویی برقراری رابطه جنسی است که امروز برای شما معرفی و روش استفاده از کاندوم مردانه و زنانه را قرار دادم تا بتوانید به درستی یک رابطه جنسی با همسرتان برقرار کنید و از زندگی مشترک خود لذت ببرین.

در این مطلب در بخش اول به کاندوم مردانه و بخش بعدی کاندوم زنانه می پردازیم پس تا پایان مطلب را مشاهده نمایید.

معرفی کاندوم :

کاندوم (به انگلیسی: Condom) پوششی کشسان است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری می‌کند. این وسیله به منظور پیش گیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و انتقال بیماری‌های آمیزشی به کار می‌رود. سطح برخی کاندوم‌ها برای بالا بردن اطمینان در جلوگیری از بارداری، از مایع اسپرم‌کُش پوشیده شده‌است.

کاندوم مردانه :

کاندوم مردانه پوششی است که روی آلت راست شدهٔ مرد کشیده می‌شود. کاندوم در صورت استفادهٔ درست می‌تواند تا ۸۰–۹۰ درصد از بارداری ناخواسته و انتقال ایدز و هپاتیت سی و دیگر بیماری‌های آمیزشی جلوگیری کند. کاندوم مردانه در درمان انزال زودرس مردان نیز کاربرد دارد و برای بهبود توان نعوظ در مردان پیر یا کم‌توان نیز به کار می‌رود

کاندوم زنانه :

کاندوم زنانه (Female Condom) به صورت لوله ای پلاستیکی، نازک و قابل انعطاف از جنس پلی اورتان (polyurethane) ساخته شده است که طول آن در حدود 17 سانتیمتر می باشد که در حین رابطه جنسی توسط زن استفاده می شود.
این نوع کاندوم کاملا داخل مهبل را می پوشاند و از بارداری ناخواسته و انواع بیماری های منتقله ار راه جنسی مانند ایدز پیشگیری می نماید.

كاندوم زنانه دارای جنس لاستیكی بسیار نازك، نرم و لطیف و بسیار راحتی است كه دو حلقه قابل انعطاف درهردو سرانتهایی آن وجود دارد. یكی از این حلقه ها كمك می كند كه كاندوم در داخل واژن خانم ها در آخر رحم ثابت جای بگیرد. همزمان حلقه دیگر كاندوم بیرون واژن قرار دارد

کاندوم





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: